ELF Evolution Full-Tech FE 5L - olej silnikowy 5W30
ELF Evolution FULL-TECH FE 5W-30 to ultranowoczesny olej silnikowy typu Low SAPS, opracowany w technologii Syntetycznej ELF. Charakteryzuje się oszczędnością paliwa i pełną kompatybilnością z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin. Doskonały do silników spełniających normy emisji EURO IV i V, szczególnie Renault i Nissan z filtrami cząstek stałych (DPF, FAP, PF). Zapewnia długie okresy międzywymianowe oleju, niskie zużycie paliwa i stabilność w różnych warunkach jazdy.
Polityka prywatności
Warunki dostawy
Regulamin sklepu
ELF Evolution FULL-TECH FE 5W-30 to ultranowoczesny olej silnikowy typu Low SAPS, opracowany w technologii Syntetycznej ELF, który charakteryzuje się wysoką oszczędnością paliwa. Jest w pełni kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
Zastosowanie:
- Zalecany jest do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji, wyposażonych w zaawansowane systemy oczyszczania spalin, które spełniają wymagania norm emisji spalin EURO IV i EURO V.
- Specjalnie dostosowany dla silników Renault i Nissan wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF, FAP, PF).
- Nadaje się do różnych warunków jazdy, w tym do jazdy sportowej, miejskiej i na autostradzie. Doskonale sprawdza się w samochodach osobowych, które są użytkowane w trudnych warunkach eksploatacyjnych.
Właściwości:
- Dzięki właściwej kompozycji oleju pozwala na osiąganie maksymalnych okresów między wymianami oleju, sięgających nawet 30 000 km.
- Technologia Low SAPS gwarantuje pełną kompatybilność z filtrami cząstek stałych (DPF) i katalizatorami utleniającymi.
- Specjalnie dobrana baza olejowa i modyfikatory tarcia zmniejszają tarcie wewnętrznych elementów silnika, co przekłada się na obniżenie zużycia paliwa o 2,1% według testu M 111 FE.
- Posiada doskonałą płynność w niskich temperaturach, co zapewnia łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem części.
- Wysoki wskaźnik lepkości zapewnia smarowanie w wysokich temperaturach pracy.
- Ma wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co ogranicza powstawanie osadów, laków, nagarów i szlamów na wewnętrznych powierzchniach silnika.
- Jest bardzo odporny na ścinanie polimerów, co gwarantuje stabilność wskaźnika lepkości w trakcie pracy silnika.
- Posiada niską lotność, co zmniejsza zużycie oleju w silniku.
- Jest neutralny wobec powszechnie stosowanych uszczelek.
Specyfikacje i normy:
- ACEA: C4, poziom C3 (najwyższa norma diesel)
- RENAULT: RN 0720 (silniki Renault Diesel z FAP, z wyjątkiem 2.2L dCi z FAP) (najwyższa norma diesel)
- MB-226.51