ELF Evolution Full-Tech FE 1L - olej silnikowy 5W30
  • -10%

ELF Evolution Full-Tech FE 1L - olej silnikowy 5W30

ELF Evolution FULL-TECH FE 5W-30 to ultranowoczesny olej silnikowy typu Low SAPS, opracowany w technologii Syntetycznej ELF. Charakteryzuje się oszczędnością paliwa i pełną kompatybilnością z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin. Doskonały do silników spełniających normy emisji EURO IV i V, szczególnie Renault i Nissan z filtrami cząstek stałych (DPF, FAP, PF). Zapewnia długie okresy międzywymianowe oleju, niskie zużycie paliwa i stabilność w różnych warunkach jazdy.

51,69 zł
46,52 zł Zniżka 10%
Najmniejsza cena (ostatnie 30 dni) 46.52 zł
Brutto

 

Polityka prywatności

 

Warunki dostawy

 

Regulamin sklepu

ELF Evolution FULL-TECH FE 5W-30 to ultranowoczesny olej silnikowy typu Low SAPS, opracowany w technologii Syntetycznej ELF, który charakteryzuje się wysoką oszczędnością paliwa. Jest w pełni kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.

Zastosowanie:

  • Zalecany jest do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji, wyposażonych w zaawansowane systemy oczyszczania spalin, które spełniają wymagania norm emisji spalin EURO IV i EURO V.
  • Specjalnie dostosowany dla silników Renault i Nissan wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF, FAP, PF).
  • Nadaje się do różnych warunków jazdy, w tym do jazdy sportowej, miejskiej i na autostradzie. Doskonale sprawdza się w samochodach osobowych, które są użytkowane w trudnych warunkach eksploatacyjnych.

Właściwości:

  • Dzięki właściwej kompozycji oleju pozwala na osiąganie maksymalnych okresów między wymianami oleju, sięgających nawet 30 000 km.
  • Technologia Low SAPS gwarantuje pełną kompatybilność z filtrami cząstek stałych (DPF) i katalizatorami utleniającymi.
  • Specjalnie dobrana baza olejowa i modyfikatory tarcia zmniejszają tarcie wewnętrznych elementów silnika, co przekłada się na obniżenie zużycia paliwa o 2,1% według testu M 111 FE.
  • Posiada doskonałą płynność w niskich temperaturach, co zapewnia łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem części.
  • Wysoki wskaźnik lepkości zapewnia smarowanie w wysokich temperaturach pracy.
  • Ma wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co ogranicza powstawanie osadów, laków, nagarów i szlamów na wewnętrznych powierzchniach silnika.
  • Jest bardzo odporny na ścinanie polimerów, co gwarantuje stabilność wskaźnika lepkości w trakcie pracy silnika.
  • Posiada niską lotność, co zmniejsza zużycie oleju w silniku.
  • Jest neutralny wobec powszechnie stosowanych uszczelek.

Specyfikacje i normy:

  • ACEA: C4, poziom C3 (najwyższa norma diesel)
  • RENAULT: RN 0720 (silniki Renault Diesel z FAP, z wyjątkiem 2.2L dCi z FAP) (najwyższa norma diesel)
  • MB-226.51

Opis

Pojemność - cecha
1L
Komentarze (0)